måndag 2 november 2009

4 910 kronor till Amnesty

Vi har äntligen fått ordning på våra finanser efter Expecto Patronum 2009. Tack vare alla som bjöd på auktionen så har vi fått ihop hela 4910 kronor! Enligt HP-lexicons galleonväxelkursgrej så är det lite mer än 70 galleoner! Heja svenska fans! De pengarna kommer vi att skänka till Amnesty, en organisation som arbetar för mänskliga rättigheter. Våran kära Joanne Rowling har jobbat för Amnesty innan hon blev en bästsäljande författare, och har skänkt stora summor till dem.

4 kommentarer:

Vikachu sa...

AWESOME! Nu älskar jag min kakburkar ännu mer, båda är så himla fina och var värda priserna <3!

Tandis sa...

Wohoo, jättebra ju! :D

(är jag mentalt frisk om jag inte förstod riktigt hur mycket pengar det var förrän jag läste det i galleoner?)

SHPF sa...

Bravo!!! :D

Erfa sa...

Bravo!

Det är inte klokt vad folk är villiga att spendera mycket pengar på Harry Potter-prylar.

Bra för Amnesty dock!